Friday 19 July 2013

Dapat USD2.00 Percuma Dengan Assign Jobs

Assalamualaikum & salam Ramadhan. Jom kita ramai2 join Assign Jobs. Program ni baru jer saya join semalam. Memang mudah nak dapat duit dgn program ni. Pendaftaran adalah PERCUMA. Dah la daftar pun free, lepas tu dia siap bagi kita USD2.00 percuma pulak tu. Memang best join Assign Jobs ni. Nak join pun tak payah nak keluar modal. Jadi kita tak rugi ape2 pun kalau nak mencuba. Lagi satu dia bayar kita dalam US Dollar. Kalau ditukar ke duit kita kan banyak boleh dapat. Ni bukti pendapatan saya. Baru sehari jer saya join program ni.




Ni income terbaru yg saya kumpul pada 23/8/2013....kumpul sikit2 lama2 nnti jadi banyak =)


Berbaloi juga saya daftar Assign Jobs walaupun mula-mula fikir sampai dua tiga kali jugak nak join. Tapi bila dah sertai baru tahu. Kata orang belum cuba belum tahu, dah cuba baru tahu program ni bagus atau tidak.

Mudah sahaja kerja yang perlu dibuat, tidak sampai 1 minit untuk menyelesaikan setiap kerja yang diberikan. Sebelum membuat lakukan kerja, apa yang diperlukan adalah anda perlu ada akaun Facebook, Twitter dan Instagram untuk menyelesaikan kerja yang diberi.



Gambar di atas adalah salah satu contoh tugasan yg diberi. Anda hanya perlu like & tinggalkan komen pada link yg telah diberi. Dah selesai buat tugasan yg diberi, print screen tugasan tersebut sebagai bukti & upload gambar tersebut di http://imageshack.us/ sebab lebih mudah berbanding upload di picasa.com atau blogger.com. Lepas tu boleh submit link url gambar tadi.

Tawaran kerja yang diberi banyak dan kita boleh memilih yang mana hendak di buat. Bayaran dalam bentuk US Dollar untuk setiap job yang telah selesai di buat. Pendaftaran adalah PERCUMA. Saya dah dapat hasilnya. Anda bila lagi?
Boleh daftar >> DI SINI

4 comments:

  1. Dah buat semua job tu ke? hehe...gud luck

    ReplyDelete
  2. Semua dah siap buat. Sekarang ni baru dapat $3.60. Xpe kumpul sikit2 lama jadi banyak. Yg penting kena rajin buat tugasan yg diberi.. =)

    ReplyDelete
  3. X rety..nk like cm mana sila ajar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurang jelas soalan tu...nak like kat fb atau instagram ke?

      Delete