Tuesday 16 September 2014

Jawab Survey Dan Dapat Cek FREE dari GlobalTestMarket!!

Buat duit dengan Hanya Menjawab Survey di GlobalTestMarket

Bukti cek yang aku baru dapat dari Canada. Nak join senang jer. Percuma jer tak perlu keluar duit sesen pun.




Assalamualaikum. Rasanya macam dah lama tak update blog ni...hehe. Hari ni aku nak kongsikan satu benda best. Jawab survey je dapat duit. Dalam dollar pulak tu sape taknak kan...hehe. Di sebab aku ade kuliah hampir setiap hari, so aku boleh la layan survey ni time2 aku bosan dalam kelas tu melalui handphone aku. Global Test Market ni juga ade apps nya so korang leh la tinjau2 korang nye point.

Cara pertukaran point ke duit :

1000 point = 50 dollar

Cara pembayaran melalui cheque sahaja

So agak berbaloi bila di convert ke duit Malaysia.

Cara Cara Register Global Test Market

1. Register di Link >> Globaltestmarket.com
2. Isi info yang di suruh.
3. Update semua profile yang di suruh. Harus buat ni untuk dapat survey2 yang di sediakan di masa       akan datang.
4. Tunggu survey melalui emel.
5. Jawab survey dan dapat point.
6. Kumpul sampai 1000 points dan redeem untuk dapat kan cheque 50 dollar tu.

Itu sahaja untuk post saya setakat ini. Selamat mencuba :)

1 comment:

  1. Haiii.. cakkkk..
    done follow sini no. 126,
    sudi-sudikanlah follow me back yea..
    leh kita saling kenal mengenal,
    kunjung-mengunjung selalu..
    salam kenal yea.. =)

    http://tengkubutang.blogspot.com/

    kalau minat kucen leh follow blog
    teman yang lagi satu gak..
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete