Sunday 2 June 2013

Menjelang Final Exam


Assalamualaikum...maybe ni post terakhir aku sebelum nak menjelangnya final exam. Hehe...sebenarnyer aku ni pun jarang nak update blog. Bz jer memanjang. Oklah 10 Jun ni bermulalah paper pertama aku untuk final exam ni. Aku ni pelajar ijazah sarjana muda kejuruteraan awam kat Uthm (Universiti Tun Hussien Onn Malaysia). Tak tau la universiti lain diorang punya final exam start bila kan. Jadi aku berharap semester ni aku boleh lakukan yang terbaik berbanding semester yang lepas untuk final exam ni. Dan aku berharap rakan2 blogger semua boleh mendoakan kejayaan aku supaya semestar ni aku boleh mendapat result yang cemerlang. Insyaallah...kalau boleh dapat dean list untuk sem ni. Aku pun mendoakan kejayaan untuk rakan2 blogger jugak dalam ape jua bidang yang diceburi.


Ni jadual final exam aku...

    

No comments:

Post a Comment