Saturday 16 November 2013

Cara Buat Duit Tanpa Perlu Keluar Modal


Apa itu Probux?

Seperti yang dilihat gambar di atas Probux adalah sebuah laman PTC, dan PTC itu sendiri bererti paid to click yang mempunyai definisi laman web yang akan membayar kepada user / member untuk klik dan membaca iklan yang mereka pasang. Setiap klik iklan yang kita lakukan akan dibayar dalam US Dollar, jadi semakin banyak anda klik iklan setiap hari, semakin banyak duit yang akan masuk ke akaun anda.

Kenapa Harus Probux?

Seperti yang kita sedia tahu bahawa banyak sekali program-program PTC selain ProBux di internet. Ada banyak faktor yang harus diperhatikan ketika anda menyertai sesebuah program PTC iaitu bagaimana sistemnya, adakah program PTC itu sah ataupun hanya program scam (penipu), kewajiban antara client / anda dan provider / penganjur dan yang paling penting adalah tentang jaminan pembayaran.

Terbukti sejak 2008 hingga sekarang reputasi Probux sangat baik bahkan menjadi program PTC Nombor satu (1) di dunia, pembayarannya pun Quote Segera iaitu ketika anda ingin menebus wang hasil kerja anda di Probux, masa itu juga duit terus masuk ke Paypal anda . Ya ...!! setelah anda berjaya menebus ia akan terus masuk ke akaun Paypal anda. Serta jumlah minimum untuk keluarkan duit hanyalah $5 sahaja.

Tetapi, jika setiap klik saya hanya dapat sedikit duit, sampai bila saya nak klik iklan untuk keluarkan duit?












Sebenarnya ada cara untuk membuat duit dengan Probux. Anda perlu ada strategi. Yang paling terbaik ialah anda perlu mencari direct referral , iaitu mengajak rakan-rakan anda masuk ke dalam bisnes ini dan menjadi ahli yang aktif, maksudnya mengklik iklan setiap hari. Akan tetapi jika anda seorang yang tak pandai menaja atau tak nak menaja, anda boleh menyewa referral.

Jika anda menghadapi masalah untuk mendapatkan rujukan langsung ataupun direct referral, anda tidak perlu bimbang kerana Probux membolehkan setiap ahli untuk menyewa rujukan ataupun rented referral yang akan bekerja dan mendapatkan wang untuk anda.

> 1 Jika anda belum menjadi ahli Probux boleh mendaftar >> DI SINI (jangan bimbang, daftar adalah percuma & tidak dikenakan apa2 bayaran)

> 2 Setelah mendaftar, kini anda perlu klik semua iklan terutamanya iklan berwarna oren, kerana ia diwajibkan supaya anda akan dapat bayaran daripada referral yang anda sewa di masa hadapan.


Anda juga boleh bermain Adprize dan jika anda bernasib baik anda boleh menang $ 0.50, $ 10, $ 20, $ 50 atau malah keahlian emas yang bernilai $ 80. Ramai ahli telah menang dalam adprize, boleh check tentang Adprize di dalam forum Probux jika anda mahu.

>> Langkah2 untuk buat duit dengan Probux

Goal #1 - Klik iklan setiap hari sehingga dapat $0.60
TIP: Jika anda mampu untuk melengkapkan kerja mini, anda boleh mencapai Goal # 1 dalam hanya satu atau dua hari!

Goal #2 - Sewa 3 referral dengan mengklik "Referral" butang di halaman akaun Probux anda.

Goal #3 - Hidupkan / on sistem "AutoPay" di dalam menu Referral.

Saya lebih suka Autopay = Mesti diharuskan kerana setiap hari referral anda aktif, mereka membayar untuk diri mereka & hari mereka aktif akan dilanjutkan. Dengan cara ini, anda tidak perlu bimbang tentang berapa banyak wang untuk membayar mereka semula setiap bulan. Bayaran Autopay adalah kemestian!

TIP: Terdapat diskaun apabila menggunakan Autopay, satu lagi sebab yang baik untuk menggunakannya!

Andaikan 3 referral yg anda sewa kekal aktif, anda akan mendapat pendapatan seperti berikut:

*RR (referral sewa anda)
3 RR * 4 RR-klik, anda dapat $0.005 setiap RR anda klik = $0.06 / hari
Anda klik iklan yang diberikan kepada anda, anda dapat dalam $0.04 / hari
Jadi jumlah pendapatan yg anda akan dapat $0.10 / hari.

Dalam tempoh satu minggu lebih anda boleh menyewa 3 lagi referral, dan akan dapat $0.16 / hari

Minggu berikutnya anda akan mempunyai cukup duit untuk menyewa 5 lagi referral (kini anda akan mempunyai 11 referral sewa) dan akan dapat $0.26 / hari.

Minggu berikutnya anda akan mempunyai cukup duit untuk menyewa 10 lagi referral (kini anda akan mempunyai 21 referral sewa) dan akan dapat $0.46 / hari.

Daripada minggu pertama anda menyewa referral pertama anda hingga pada akhir minggu ke-4 , anda akan mempunyai cukup duit untuk menyewa lebih 19 lagi referral (kini anda akan mempunyai 40 referral sewa) dan anda akan dapat $ 0.84 / hari.
Dan seterusnya...

> 3 Teruskan mengklik iklan setiap hari dan kumpulkan lagi wang untuk menyewa referral. Terus lakukan kaedah ini sehingga anda mencapai 200 referral yang anda sewa yang akan memberi anda $ 6 sehari.

> 4 Apabila anda telah mencapai maksimum 200 referral, berhenti menyewa referral dan maintain referral yg anda sewa. Kumpul wang sehingga $ 80 untuk menaik taraf keahlian anda ke Golden untuk menggandakan pendapatan anda.

> 5 Sebaik sahaja anda adalah ahli emas, anda perlu menyewa sehingga 2000 referral dan anda boleh mendapat sehingga $ 80 sehari. Tetapi semuanya terpulang kepada anda. Bagi saya dengan menyewa sebanyak 200 referral sudah cukup untuk memberi pendapaan $ 6 setiap hari yang secara purata boleh memberi pendapatan sebanyak $ 180 sebulan.

> 6 Untuk menambah lagi pendapatan, anda boleh upgrade ke akaun Ultimate untuk mendapat $ 160 sehari.

* Bukti pendapatan saya



Semua ini akan mengambil masa, ini bermakna anda tidak boleh berputus asa, jadilah seorang yang optimistik dan bekerja keras. Tidak ada cara mudah untuk mendapatkan wang. Hanya skim cepat kaya atau laman web penipuan yang akan memberitahu anda bahawa anda boleh mendapat wang tanpa melakukan apa-apa. Percayalah.


No comments:

Post a Comment